FAQs

Kako se registrovati na www.ilum.ba?

Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na www.ilum.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Ilum d.o.o. će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?

Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Šta je internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice www.ilum.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Dostavljate li robu izvan USK-a?

Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom.”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?

Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na naše online mreže ili na e-mail adresu: info@ilum.ba

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?

Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.

Kako pravim narudžbu?

Narudžbu pravite na stranici www.ilum.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.